onsdag 25. juni 2014

Junkerfjellet og Vågøyvannet

Jeg har ferie denne uka, og det som er spesielt fint med ferie er at man får tid til å gjøre ting man ikke har gjort før.

Har bestemt meg for å opprette blogg og dette er første innlegget mitt. Vil spesielt fortelle om turaktivitetene mine, er for tiden litt "toppgal", er nesten i mål med 10 på topp - turene i regi av bedriftsidretten og turistforeningen og skal forsøke å oppdatere med de turene jeg har vært på så langt i vår/sommer.

Starter med dagen i dag, har jeg vært en liten tur på Junkerfjellet og ved Vågøyvannet. Det er en liten tur der man starter fra Maskinisten.

                                         Vågøyvannet, her oppdaget jeg en flott badestrand :-)
                                                                  Fine Bodø by <3
Jeg ser ned på Vågøyvannet fra Junkerfjellet


Jeg har også kjøpt meg en ny "duppeditt" i dag, en Polar Loop, et aktivitetsbånd som skal gi meg daglig informasjon om mitt aktivitsnivå. Her finner du informasjon om dette www.flow.polar.com/loop. Foreløpig er den nok svært skuffet over meg, har satt pal i godstolen og organisert diverse ting på pcen min min i flere timer nå :-) 

Sånn ser den iallefall ut: 


Vi sees :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar